KabulUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasiPetikan panduan

  • masa pelepasan:2024-02-22 12:33:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:467
  • Penerangan pantas:

    Kabul,Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh ud

Kandungan artikel

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Pembuat pengubah jenis kering

KabulDalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Bandar FuxinMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.


KabulUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasiPetikan panduan



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa,KabulMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyak, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch,KabulJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotak, ia akan dikendalikan dengan betul.


KabulUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasiPetikan panduan



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

di manaKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Apabila memeriksa inti hook insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

KabulOperasi pengubah tenggelam minyak

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan,KabulSaiz pengubah jenis kering 1000, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

KabulMaklumat produk lain
  • YavnePenukar jenis kering scb10Kegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

    YavnePenukar jenis kering scb10Kegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

  • AIX ProvencePlatform angkat hidraulik lajurPeningkatan harga pada akhir Oktober masih dijangka

    AIX ProvencePlatform angkat hidraulik lajurPeningkatan harga pada akhir Oktober masih dijangka

  • AIX ProvenceJembatan naik bimbitApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

    AIX ProvenceJembatan naik bimbitApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

  • CincinnatiPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftGaris panduan harga yang berpatutan

    CincinnatiPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftGaris panduan harga yang berpatutan

  • CincinnatiLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    CincinnatiLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • CincinnatiJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKawal kos saluran dan tingkatkan prestasi kos

    CincinnatiJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKawal kos saluran dan tingkatkan prestasi kos

  • Atau YehudaPenukar jenis kering scb10-100Laporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan p

    Atau YehudaPenukar jenis kering scb10-100Laporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan p

  • MainzPlatform angkat hidraulik lif bergerakApakah bentuk perindustrian

    MainzPlatform angkat hidraulik lif bergerakApakah bentuk perindustrian

  • segera:Peringatan: Maklumat KabulUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasiPetikan panduan memberi anda KabulUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasiPetikan panduan oleh syarikat kami, perkhidmatan KabulUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasiPetikan panduan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KabulUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasiPetikan panduan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KabulUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasiPetikan panduan. KabulUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasiPetikan panduan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KabulUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasiPetikan panduan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!